Hej!

Nu har bloggen tagit ett låååångt sommarlov och nu har skolan startat!
Vad tycker ni om det? 
Jag tycker att det är ganska kul faktist! 
Jag vet inte helt vad jag ska skriva om här... Eller jo! Föresten! Jag har levlat upp till level 17! OMGANDALF!!! (Hatar OMG xD) 
Jag skulle vilja berätta att jag har en klubb som har teater inriktning faktist! Jag är teater galen så jag kände för att starta en sådan klubb! MEN det är inte så många som vill bli med på grund av att vi ommer ha teater/Lajv. Det är lite tråkigt tycker jag. Men men! De får skylla sig själva :D 
Hejsvejslingongrejs! vi ses här snart igen hoppas jag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariasnowhand blogg!

Hej! jag spelar SSO. Du kan hitta mig på Fluffig Unicorn. Lvl 18. Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker att jag ska göra med bloggen! //Maria S

RSS 2.0