HeeeeJ!!

HeeeJ! jag undrar vad du vill se på denna blogg! skriv en kommentar så gör du denna blogg bättre! sorry för lite uppdatering!! har bara inte orkat :-) så somsgt lämna en kommentear! det kan vara allt mellan himmel och Jorvik!(det mst vara i sso) Vi synas snart! hejsjvejs lingongrejs!
Ps: tyvärr kan jag inte edita så det e ingen ide´att försöka få mig att göra det!
Matilda
2015-06-11 @ 07:30:42

Jag tycker det skulle vara roligt om du la upp bilder när du tävlar i t ex i hoppning (i sso)✨

Matilda
2015-06-11 @ 07:32:41

Hehehe
Somsagt så gillar jag liksom dig, typ😂 MatildasHumor till 100%😂👌

Matildan
2015-12-18 @ 09:08:19

Det skulle också vara kul om du la typ upp en bild på (nästan) alla dina kläder och hästsaker (i sso)🌟




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariasnowhand blogg!

Hej! jag spelar SSO. Du kan hitta mig på Fluffig Unicorn. Lvl 18. Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker att jag ska göra med bloggen! //Maria S

RSS 2.0