Halloween!

Hejsan allihopa!
Den här veckan och förra veckan är/var det halloween på Star stable! Nu finns det nytt smink/ nya kläder/ fånga äpplet, men även spöken! Om ni (som jag) är desperata på att hitta dessa, så råder jag er till att gå in på Esme Silverforce blogg- monokerus.se och/eller hennes Yt- Esme Silverforce! Där finns beskrivningar och en film om vart spökena finns.
Håller ni med om att dessa saker är sjukt fina och galna?? Det tycker i alla fall jag!
 Tänkte börja att ha en fråga i varje inlägg.
Fråga: Vad tycker ni att jag (Maria Snowhand) ska kallas?? Lämna gärna en kommentar!
Förresten, har ni haft ett bra lov? Det har jag!
Haré bra! Kramar Maria Snowhand!❤️💋



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mariasnowhand blogg!

Hej! jag spelar SSO. Du kan hitta mig på Fluffig Unicorn. Lvl 18. Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker att jag ska göra med bloggen! //Maria S

RSS 2.0